keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Surullista ja toistaiseksi viimeistä asiaa

Moi, te kaikki Pandat ja eritoten lukijani. Niin, minulla on vähän ikävää kerrottavaa. Mitenhän sen sanoisi....: LOPETAN BLOGGAAMISEN PARIKSI KUUKAUDEKSI!
Minulla ei tahdo aika riittää: pitää käydä koulussa ja tehdä läksyjä, lukea kokeisiin. Onhan minulla mukava harrastus ja hamsteri. Koulu vie elästäni nykyään paljon aikaa. (Saatan olla "vähän" hikari, mutta so what!)Hädin tuskin ehdin aina edes käymään Panfussa, joten varmaan uskotte tämän päätöksen syyn. Tai siis, en minä sitä täysin lopeta: joskus viikonloppuina tänne saattaa ilmestyä pieni postaus ja vaikka isokin, jos aikaa riittää. Syyslomalla olen matkoilla, joten silloin ei ainakaan ilmesty postauksia. Ehkä siis joululomalla pystyn kirjoittamaan useammin kuin kerran. Saatan käydä joskus vaihtamassa yläkuvan tai lisäämässä piirustuksia tai piirto-ohjeita. Kesällä taas jatkan kunnon postauksien kirjoittamista, sen ainakin yritän luvata!!
 En poista blogini linkkiä Panfun sivulta, joten voitte käydä välillä lukemassa vanhoja kirjoituksiani. Mutta nyt valtava kiitos kaikille Pandoille, jotka ovat lukeneet blogiani.

Hyvästellen tassunjäljet jättäen, Esma2

PS. Kiitos vielä kerran, Pandat!

PPS. Käykää Napasapan luona. Kurkatkaa viidakon luolan yllätyskoneeseen ja käykää tasokoneella. Käykää Vedenalaisessa koulussa Freddyn ja Brainbotin luona. Pelatkaa San Franpanfun Be master-peliä ja käykää Rannalla Oscarin luona. Chattailkaa kamujenne kanssa, tehkää tehtäväkirjan tehtäviä ja suorittakaa viikkotehtäviä. Mutta ennenkaikkea: PITÄKÄÄ HAUSKAA PANFUSSA!!!

2 kommenttia: